AgroFórum  

Naspäť   AgroFórum > Pôdohospodárske fórum > Rastlinná výroba
Registrácia FAQ (otázky a odpovede) Zoznam členov Kalendár Hľadaj Dnešné príspevky Označ fóra ako prečítané

Rastlinná výroba Diskusia na témy týkajúce sa rastlinnej výroby všeobecne, krmovinárstva, vinohradníctva, ovocinárstva, zahradníctva, ochrany rastlín...

Odpovedať
 
Práca s témou Vyhľadávanie v téme
Starý 16-03-2006, 17:07   #1
sandrib
člen
 
Registrovaný od: Mar 2006
Príspevky: 3
Počiatočné Diplomová práca

Som študentka ekonómie a píšem diplomovú prácu pre poľnohospodársky podnik, ktorý má cca 30 zamestnancov a predmetom činnosti je poľnohospodárska prvovýroba, a to rastlinná aj živočíšna. Rozmýšľala som, že by som v diplomovke pre tento podnik navrhla využívanie biomasy na energiu, ale neviem akým smerom sa mám vydať, či výroba bioplynu z exkrementov zvierat (je tam asi 420 ks hovädzieho dobytka), alebo spaľovanie slamy... Prosím o radu a usmernenie v tejto oblasti, či je to vôbec reálne niečo také navrhovať pre taký malý podnik. Existuje nejaká finančná podpora z EÚ alebo z národných zdrojov?
Ďakujem. AB
sandrib je offline   Odpovedať s citovaním
Sponzorované odkazy
Starý 06-06-2006, 10:08   #2
stiffel
člen
 
Registrovaný od: Nov 2005
Lokalita: nitra
Príspevky: 91
Počiatočné Re: Diplomová práca

Citát:
Pôvodne zaslal sandrib
Som študentka ekonómie a píšem diplomovú prácu pre poľnohospodársky podnik, ktorý má cca 30 zamestnancov a predmetom činnosti je poľnohospodárska prvovýroba, a to rastlinná aj živočíšna. Rozmýšľala som, že by som v diplomovke pre tento podnik navrhla využívanie biomasy na energiu, ale neviem akým smerom sa mám vydať, či výroba bioplynu z exkrementov zvierat (je tam asi 420 ks hovädzieho dobytka), alebo spaľovanie slamy... Prosím o radu a usmernenie v tejto oblasti, či je to vôbec reálne niečo také navrhovať pre taký malý podnik. Existuje nejaká finančná podpora z EÚ alebo z národných zdrojov?
Ďakujem. AB